Ehdot - Shopping4netin myyntiehdot

Voimassa 06.06.2007 alkaen

Soveltuvuus

Shopping4netin myyntiehdot ovat voimassa ylläolevasta päivämäärästä alkaen ja korvaavat mahdollisesti aikaisemmin julkaistut myyntiehdot.

Maksaminen

Shopping4netin hintoja päivitetään jatkuvasti ja ne sisältävät alv:n. Hinnat ovat paikallista valuuttaa, toimitusmaksu lisätään jokaiseen tilaukseen alla olevan ohjeen mukaisesti.

Maksu

Maksu tapahtuu joko luottokortilla tai laskua vastaan. Luottokortilla ostettaessa summa veloitetaan kortilta heti ostotapahtuman yhteydessä.

Laskulla maksaessa on asiakkaalla 15 päivää maksuaikaa. Laskutuslisä on vain 1,90€. Jokainen hakemus laskua varten käy läpi luottotietojen tarkistuksen. Ellei laskun maksua suoriteta eräpäivään mennessä, lähetetään muistutus muistutusmaksuineen. Jos laskua ei tässä vaiheessa makseta, niin seitsemän (7) päivän päästä muistutuksen kirjoittamisesta sekä alkuperäinen velka, että muistutusmaksu (5€) siirretään Shopping4net AB’n korolliselle asiakastilille. Mikäli laskua ei vieläkään makseta tai asiakastilin velkaa lyhennetä asiakastilin sääntöjen vaatimaa määrää kuukaudessa (vaadittu määrä on 10% velasta) veloitetaan sekä viiden euron (5€) myöhästymismaksu, että viiden euron (5€) muistutusmaksu jokaisen uuden muistutuksen yhteydessä. Perinnän aiheutuvat kulut veloitetaan lain asettamalla tavalla ja kerääntynyt korko kapitalisoidaan.

Lasku lähetetään tuotteiden mukana.

Shopping4netin asiakastilin kautta saat kaikista ostoksistasi yhteislaskun kerran kuussa. Näet yksinkertaisella tavalla jakson kaikki ostot ja omat suorituksesi jotta sinulla on täysi kontrolli omasta tilistäsi. Jokainen hakemus Shopping4netin asiakastiliä varten käy läpi luottotietojen tarkistuksen yleisellä tasolla sekä myös muita Fortuksen omia yrityksiä vastaan. Taataksemme turvallisuutesi tulemme lähettämään sekä tilaamasi tuotteet että kuukausittainen laskusi osoitteeseen jossa olet kirjoilla. Jos tämä jostain syystä ei ole sinulle sopivaa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme numeroon +46317120103. Asiakastilin ehdot. Todellinen vuosikorko on tällä hetkellä 28,77 % *

* Todellinen vuosikorko perustuu edustettuun malliin ja on riippuvainen käytetyn luoton (velka) määrästä 300 € jota maksetaan Asiakastilin kautta kolmen (3) kuukauden ajan.
- Pääoma 300 €
- Korko 10,60 €
- Tiliotemaksu 8,70 €
Yhteensä maksettavaa 319,30 €

 

Shopping4netillä on oikeus muuttaa kotisivuilla ja muissa julkaisuissa ilmoitettuja hintoja ilman erillistä ilmoitusta. Myynti tapahtuu laskua vastaan 15 päivän kuluessa (max 800 EUR sis. alv.) tai luottokortilla (Visa, Mastercard, Diners Club, Dankort, eOLV) (max 1000 EUR sis. alv.). Shopping4net pidättää oikeuden tehdä luottotietojen tarkistus ja tuloksen mukaan alentaa luottorajaa tai torjua tilaus. Shopping4net pidättää oikeuden muuttaa tilauksen maksimisumma luottotarkistuksen yhteydessä luottorajan mukaiseksi tai evätä tilaus. Myöhästyneestä maksusta peritään 22% korkoa. Maksukehoituksesta veloitetaan 5 EUR. Tuotteita ei myydä alle 18-vuotiaille.

Shopping4netillä on oikeus luovuttaa ja/tai pantata asiakkaalta saatavat toiselle luotonantajalle.

Shopping4net pidättää omistusoikeuden itsellään toimitettaviin tuotteisiin kunnes asiakas on suorittanut kaikki velvollisuutensa Shopping4netiä kohtaan. Jos asiakas ei suorita maksua ajoissa, Shopping4netillä on oikeus ottaa tuotteet takaisin. Tapauksissa, joissa Shopping4net on päättänyt tuotteiden takaisinottamisesta, asiakas on velvollinen palauttamaan tuotteet välittömästi. Jos tuotteita ei palauteta Shopping4netille, asiakkaalta veloitetaan tähän yksittäiseen tapaukseen liittyvät käsittelykustannukset.

Toimitusmaksu

Ilmainen toimitus kaikille tuotteille, siitä huolimatta ostatko yhden tai  useampia tuotteita. Emme lisää laskuusi muita kustannuksia kuin tuotteiden hinnan.

Toimitus

Tilaukset, jotka on vastaanotettu ennen klo 16.00 ja koskevat varastossa olevian tuotteita, lähetetään yleensä saman päivän aikana. Tilausvahvistus lähetetään ainoastaan sähköpostitse siihen osoitteeseen, joka on annettu rekisteröimisen yhteydessä.

Arvioitu toimitusaika ilmoitetaan Internetsivulla. Juhlapyhien tai nk. "punaisten päivien" aikana, muistathan tilata ajoissa koska toimitukset useimmiten vievät hieman kauemmin näinä aikoina.

Ahvenanmaa

Emme toimita Ahvenanmaalle tilauksia tulli sääntöjen vuoksi. Jos kuitenkin päätät tilata tuotteita Ahvenanmaalle, vastaat itse tullimaksuista.

Tuote tilapäisesti loppunut

Jos joku tuotteista on tilapäisesti loppunut, lähetämme tilauksen vasta kun kaikki tuotteet ovat saatavana. Osatoimitus on myös mahdollinen, ota silloin yhteys asiakaspalveluumme. Tilauksen peruminen ja muuttaminen Voit muuttaa tilaustasi maksutta niin kauan kunnes se on pakattu Shopping4netissä. Muutokset voi tehdä ottamalla yhteyttä Shopping4netin asiakaspalveluun. Kun tilaus on pakattu, muutoksia ei enää voi tehdä. Huomioi, että asiakaspalvelun aukioloaika on 9.00-18.00 Suomen aikaa.

Takuu

Tuotetakuut ovat tuotteen valmistajan myöntämiä. Shopping4net ei myönnä muita takuita.

Mustepatruunat
KMP takaa tuotteiden toimivuuden ja sen, että ne eivät vahingoita tulostintasi. Tulostimesi takuuseen ei vaikuta se, käytätkö alkuperäisiä vai korvaavia mustepatruunoita.

Palautusoikeus

Yksityishenkilönä (kuluttajana) sinulla on oikeus palauttaa ostamasi tuote 14 päivän kuluessa siitä kun olet sen saanut. Jos haluat palauttaa tuotteen, täytä laskun takaa löytyvä palautuskuponki.

Palautettavien tuotteiden tulee olla avaamattomia ja vahingoittumattomia. Tuote tulee pakata hyvin (mielellään samaan pakkaukseen, jossa se on lähetetty Shopping4netistä). Mahdolliset kuljetusvahingot, jotka johtuvat tuotteen puutteellisesta pakkaamisesta, laskutetaan asiakkaalta. Tuotteita, jotka palautetaan postiennakolla, ei lunasteta takaisin. Shopping4net ei vastaa palautettavien tuotteiden kuljetuksesta. Asiakas maksaa itse palautuksesta aiheutuvat kulut.

Palautusoikeus ei ole voimassa, jos tuotteen sinetti on poistettu. Palautusoikeus on voimassa ainoastaan silloin kun tuote on alkuperäisessä pakkauksessa ja ehjä. Jos sinetti on poistettu, tuotteet palautetaan vain asiakkaan pyynnöstä. Tässä tapauksessa veloitetaan uusi toimitusmaksu.

Palautusoikeus ei koske yrityksiä.

Reklamaatio

Jos tuote on vahingoittunut tai virheellinen, tulee reklamoinnin tapahtua 7 päivän kuluessa toimituspäivästä. Huom! Lue kohta Kuljetusvahingot! Shopping4net korjaa virheen maksutta mahdollisissa reklamaatiotapauksissa. Sinulla on asiakkaana vastuu tarkastaa tuote huolellisesti sen saapuessa varmistuaksesi sen virheettömyydestä.

On tärkeää huomioida reklamaation/palauttamisen ohjeet. Jos sinulla on kysyttävää, voit aina ottaa yhteyttä Shopping4netin asiakaspalveluun.

Huomioi, että jos asiakkaana päätät kuluttaa toimitetun tuotteen, tietoisena sen ollessa väärä tuote, väärän hajuinen, makuinen , värinen tai kokoinen, olet tällöin hyväksynyt lähetyksen ja täten et voi käyttää reklamaatiooikeuttasi, vaan sinun tulee tällöin maksaa täysi tuotteen hinta toimitetuista tuotteista.

Reklamoidessasi täytä laskun takana oleva palautuskuponki. Tuotteet tulee palauttaa alkuperäisessä pakkauksessa, postin hyväksymään kuoreen/pakettiin pakattuna. Asiakas on itse vastuussa mahdollisista kuljetuksessa aiheutuneista vaurioista, jotka johtuvat tuotteen puutteellisesta pakkaamisesta.

Jos tuotteen valmistajalla on oma takuupalvelu tai asiakaspalvelu, Shopping4netillä on oikeus ohjata asiakas kyseisen valmistajan puoleen tai valmistajan osoittamalle taholle.

Shopping4net kontrolloi/testaa palautetut tuotteet virhekuvauksen perusteella, joten on tärkeää, että kuvaus on mahdollisimman tarkka. Jos tuote osoittautuu testissä virheettömäksi, asiakkaalta veloitetaan 31 EUR (sis. alv.) kattamaan Shopping4netille aiheutuneet palautuskulut.

Jos Shopping4net arvioi tuotteen virheettömäksi, lähetys palautetaan takaisin asiakkaalle vain erillisestä pyynnöstä. Asiakkaalta peritään tällöin uusi toimitusmaksu.

Kuljetusvahinko

Ilmoita kuljetuksen aikana tapahtuneesta vahingosta välittömästi kuljetusyhtiölle (toimituksen saapumispäivänä) sekä Shopping4netiin sähköpostitse info@shopping4net.com. Älä lunasta vahingoittunutta pakettia. Jos huomaat vahingon vasta avattuasi paketin, ota välittömästi yhteys kuljetusyhtiölle sekä Shopping4netiin ylläolevien ohjeiden mukaisesti.

Virhevastuu

Jos kyseessä on virhe, josta Shopping4net on vastuussa, Shopping4net korvaa virheen omalla kustannuksella joko korjaamalla tuotteen, toimittamalla uuden tai maksamalla takaisin ostohinnan, jos tästä ei aiheudu kohtuuttomia kustannuksia tai kohtuutonta haittaa Shopping4netille. Asiakkaalla voi lisäksi olla muita, kulloisenkin valmistajan omien takuiden myöntämiä oikeuksia (loppuasiakas). Shopping4netin vastuu on rajallinen, mitä tulee myyntiehtoihin sekä kuluttajalakiin. Shopping4netillä ei ole suoraa tai välillistä vastuuta esimerkiksi tuotteiden soveltumattomuudesta, myöhästyneistä toimituksista, tuotteiden vahingoittavista ominaisuuksista, tuotteesta, menetetyistä voitoista, käyttökatkoksista, lisätyöstä tai muusta taloudellisista vahingoista.

Huomaa, että joidenkin valmistajien asiakastuki ja virheilmoitus saattaavat olla englanniksi.

Tekninen tuki ja käyttäjätuki

Teknistä tukea ja käyttäjätukea varten, sekä yleisissä tuotetta koskevissa kysymyksissä ja tuotevioissa pyydämme ottamaan yhteyttä tuotteen valmistajaan. Shopping4net ei tarjoa tuotteisiin liittyvää teknistä tukea.

Tuotteet ja vastuu luontaistuotteista ja ravintolisistä

Myymme ainoastaan tarkoin valittuja ja tarkistettuja laatutuotteita. Emme kuitenkaan ota vastuuta tuotteiden terveydellisistä vaikutuksista. Mitkään tuotteet eivät korvaa lääkärinhoitoa tai tavallisia lääkkeitä. Suosittelemme yhteydenottoa lääkäriin mahdollisissa sairastapauksissa. Lue aina tuotteen käyttöohjeet ja tiedot ennen käytön aloittamista.

Myymme tuotteita ainoastaan verkkokaupassa. Vastuu tuotteiden sisällöstä ja pakkausmerkinnöistä on täysin tuotteen valmistajalla. Emme ota mitään vastuuta tuotevirheistä tai pakkauksessa olevista virheistä . Kaikki tuotekuvaukset ovat identtisiä valmistajan informaation kanssa, ja vastuu on kokonaan valmistajalla.

Tarkista aina, että tilattu tuote on kotimaasi viranomaisten hyväksymä.

Ostaessasi piilolinssejä

Me Shopping4netissä suosittelemme, että sinulla on voimassa oleva määräys oikeutetulta optikolta tilatessasi linssejä ja silmälaseja meiltä. Hyväksyessäsi Shopping4netin myyntiehdot vahvistat optikkosi antaman määräyksen. Shopping4net ei suosittele piilolunssejä vaan ohjaa sinut jollekin yhteistyökumppaneistamme tai sinua lähelle olevalle optikolle.

Rekisteröidyt tavaramerkit

Kaikki nimet, merkinnät yms. jotka esiintyvät Shopping4netin sivuilla, ovat rekisteröityjä tavaramerkkejä.

Muuta

Emme vastaa mahdollisista painovirheistä, tavarantoimittajien hinnan korotuksista tai virheellisestä teknisistä tiedoista tai tuotteen mahdollisesta loppumisesta. Shopping4net pidättää oikeuden tietojen, hintojen tai tarjousten muuttamiseen ilman erillistä ilmoitusta.

Tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Poikkeukset tilausvahvistusten sekä hintojen ja toimitusehtojen välillä ovat mahdollisia.

Shopping4net suorittaa luottotarkistuksen ja pidättää oikeuden evätä tilaus.

Kaikki petosyritykset ilmoitetaan poliisille.