Paul Smith

Paul Smith

Paul Smithin ensimmäinen kohtaaminen muotimaailman kanssa oli puhdas sattuma. Hän oli silloin 16-vuotias, ilman koulutusta ja töitä, ja isänsä rohkaisemana hän aloitti työskentelemään miestenosastolla paikallisessa tavaratalossa kotikaupungissaan Nottinghamissa. Paulin ainoa intohimo silloin oli urheilu ja eritoten pyöräily. 17-vuotiaana karahti hänen unelmansa ammattilaispyöräilijän urasta karille, sillä hän joutui pahaan pyöräonnettomuuteen. Tämä tarkoitti 6 kuukauden sairaalassaoloa, mutta myös monia uusia ystäviä. Jonkin ajan kuluttua ystävykset sopivat jälleentapaamisen paikalliseen pubiin, jossa useat uuden suunnittelijan uskomattomia lahjoja.

Ombre Rosen menestys on linkitetty Pariisin pääsymboleihin: eleganssin ja intohimon yhdistelmään, kauppoihin ja kansainväliseen arvovaltaan. Ombre Rose lanseerattiin jo vuonna 1981. 25 vuodessa on Brosseau suunnitellut lisätarvikkeita kaikille suurille muotinimille. Kun hän aloitti oman hattu- ja lisätarviketuotantonsa, oli hänellä jo suunnitelmat luoda Pariisin naisille parfyymi, jota voisi ostaa hänen liikkeestään Place des Victoiresilta.

Brosseau vietti kolme vuotta luoden omaa parfyymiaan. Hän halusi luoda tuoksun, joka oli moderni ja klassinen. Tuloksena oli Obre Rose, joka on ollut loistava menestys lanseeraamisensa jälkeen. Hän halusi luonnollisesti kehittää tuoksun, joka olisi tunnettu naisten keskuudessa ympäri maailman ja sen vuoksi hän allekirjoitti sopimuksen amerikkalaisen Alfin Inc yrityksen kanssa vuonna 1983. Ombre Rosesta tuli yksi johtavista tuoksuista USAssa, Euroopassa, Japanissa, Skandinaviassa ja Kaakkois-Aasiassa. PAUL SMITH Paul Smithin ensimmäinen kohtaaminen muotimaailman kanssa oli puhdas sattuma. Hän oli silloin 16-vuotias, ilman koulutusta ja töitä, ja isänsä rohkaisemana hän aloitti työskentelemään miestenosastolla paikallisessa tavaratalossa kotikaupungissaan Nottinghamissa. Paulin ainoa intohimo silloin oli urheilu ja eritoten pyöräily. 17-vuotiaana karahti hänen unelmansa ammattilaispyöräilijän urasta karille, sillä hän joutui pahaan pyöräonnettomuuteen. Tämä tarkoitti 6 kuukauden sairaalassaoloa, mutta myös monia uusia ystäviä. Jonkin ajan kuluttua ystävykset sopivat jälleentapaamisen paikalliseen pubiin, jossa useat taideopiskelijat tapasivat. Illasta muodostui käänteentekijä Paulin osalta. ”The Rolling Stones” vuonna keskusteltiin taidepersoonallisuuksista ja artisteista kuten Mondrian, Warhol, Kokoshka ja David Bailey. Silloin Paul totesi, että hän halusi kuulua tähän kiehtovaan ja luovaan ympäristöön.

Kahden vuoden kuluessa avasi Paul ensimmäisen liikkeensä tyttöystävänsä Paulin Denverin tukemana (nykyisin hänen vaimonsa), tämä pieni kauppa avattiin Nottinghamissa vuonna 1970. Hän otti kaksi iltakurssia räätälöinnissä ja vuonna 1976 saavutti hän päämääränsä – luoden miesten vaatekokoelman, joka esiteltiin Pariisissa Paul Smithin logolla. 20 vuoden aikana on Paul Smith etabloinut itsensä brittimuodin suurimmaksi muotisuunnittelijaksi. Hän on todellinen trendinäyttäjä hyvällä huumorintajulla ja rakkaudella klassisiin ja perinteisiin vaatteisiin. Nykyään heillä on 12 eri kokoelmaa.

Paul Smith on nykyisin maailmanlaajuinen tuotemerkki. Hänen kokoelmansa on saatavilla 35 eri maassa ja liikkeitä on Englannissa, Pariisissa, Milanossa, New Yorkissa, Hong Kongissa, Singaporessa, Taiwanissa, Filippiineillä, Koreassa, Kuwaitissa, ainoastaan Japanissa heillä on jo 200 liikettä. Paul Smith jatkaa osallistumistaan yrityksen toimintaan edelleenkin, hän on sekä suunnittelujohtaja että puheenjohtaja yrityksensä hallituksessa.

Yhtään tuotetta ei löytynyt!
Näytä kaikki Nordic Tan Näytä kaikki Active Men Näytä kaikki Lashfood Näytä kaikki Maui Moisture Näytä kaikki Johnson & Johnson Näytä kaikki MAÎSE Cosmetics Näytä kaikki Rimmel Näytä kaikki Boucheron